Bussen; 1% av dagen; halvparten av tiden i mitt eget hode

februar 21, 2009

Jeg har funnet ut at det nye livet mitt er en eneste lang busstur til jobb. Her ser jeg nye folk hver dag (selv om noen tryner går igjen). Bussen er ganske grei da det meste skjer av seg selv, og jeg får tid til å gjøre ingenting. Noen dager er den nesten full, og andre dager er den nesten tom. På bussen pleier jeg chatte over IRC, høre på musikk og lese bøker, om det er nok ro (noen ganger klarer jeg nesten ikke holde konsentrasjonen).

Legg igjen en kommentar

